Efikasna zaštita motora s MODIFIKATOROM Plus |
VOJNA TAJNA – U VAŠEM MOTORU !
Modifikator Plus – jedini aditiv za motor „Klase Premium“ na našem tržištu
|
Nakon 15 godina na svetskom tržištu i više miliona prodatih primeraka UNIVERZALNOG MODIFIKATORA, zahvaljujući neprekidnim naučnim istraživanjima, nastao je MODIFIKATOR PLUS. Nova, poboljšana formula poznatog proizvoda visoke ruske vojne tehnologije, koji je najveće priznanje svog kvaliteta dobio u praksi, dodatno je usavršena i prilagođena najsavremenijim tipovima motora. Poslednjih godina, veoma uspešno se primenjuje i u zemljama Evropske Unije. |
NANO-TEHNOLOGIJA U SVAKODNEVNOJ UPOTREBI
Princip rada Modifikatora Plus je modifikovanje površine metala (na molekularnom nivou) u untrašnjosti motora. Vezujući se u toku rada motora za metalne površine, Modifikator Plus formira monomolekularni sloj orjentisanih makro-molekula. Taj sloj, debljine 4-6 nanometara, odlikuje se ekstremno malim koeficijentom trenja i izuzetnom otpornošću na habanje. Makro-molekuli obrazuju strukture Langmuir-a u vidu spirala sa osama postavljenim upravno na površinu, što omogućuje pouzdano zadržavanje ulja na metalnoj površini. Kao rezultat, drastično se poboljšavaju performanse motora i produžava njegov radni vek.
Modifikator Plus je aditiv za metal, a ne za motorno ulje. Sa uljem ne reaguje, već ga ulje samo transportuje do svih metalnih delova u unutrašnjosti motora. |
DVOSTRUKO DUŽI RADNI VEK MOTORA
Modifikator Plus poseduje izuzetno visoku otpornost na habanje, znatno veću nego metalni delovi motora kao što su klip i cilindar. To znači da se smanjuje i mogućnost stvaranja površinskih oštećenja, čime se radni vek motora produžava najmanje dva puta. Motor obrađen Modifikatorom Plus do generalnog servisa prelazi bar dvostruko više kilometara čak i od dobro održavanih motora koji nisu podvrgnuti sličnom tretmanu. |
50 km BEZ KAPI ULJA
|
Za razliku od svih ostalih proizvoda sličnog karaktera, Modifikator Plus je jedini testirani proizvod na svetskom tržistu koji obezbeđuje potpunu zaštitu motora, do te mere da i u slučaju da motor ostane bez kapi motornog ulja, moguće je bez ikakvih oštećenja motora preći još minimum 50 km!
Naravno, vožnja bez ulja se ne preporučuje. Ovi testovi su rađeni da bi pokazali da čak i u tako ekstremnim uslovima kao što je vožnja bez kapi ulja Modifikator Plus pruža 100% zaštitu motora. |
POVEĆANJE SNAGE I IZJEDNAČAVANJE KOMPRESIJE
Kao logična posledica smanjenja trenja među pokretnim delovima, dolazi i do povećanja snage motora, jer se u tom slučaju nekoliko, veoma značajnih, kilovata ne troši na savladavanje otpora u samom motoru. Uz to, dolazi do povećanja i izjednačavanja kompresije u svim cilindrima. Usled toga, Vaš automobil će ponovo dobiti onu snagu i ubrzanje koju je imao kada je bio nov. |
SPREČAVANJE "SUVOG STARTA"
Modifikator Plus je više puta testiran u međunarodnoj javnosti pod ekstremnim uslovima. |
Kod svakog motora, svo ulje se pre startovanja nalazi u karteru, pa su klip i cilindar potpuno suvi. Prilikom startovanja motora, prvih nekoliko hodova klipa u cilindru su bez ikakvog podmazivanja, što neizbežno dovodi do znatnih oštećenja površina. Kod primene Modifikatora Plus, do toga nikada ne dolazi. Formirani sloj Modifikatora Plus uvek zadržava na sebi ulje u tankom sloju i ne dopušta mu da se slije u karter. Samim tim, podmazivanje je uvek zagarantovano i do oštećenja ne dolazi. To ima za posledicu i znatno olakšan start motora jer su klip i cilindar već pri prvim obrtajima podmazani, a ne suvi. Takođe, ukoliko u toku rada motora opadne nivo ulja, Modifikator Plus ga štiti od loma i zaribavanja. |
OLAKŠAN START I RAD MOTORA
... čak i na najnižim temperaturama
Usled niske spoljne temperature dolazi do zgušnjavanja ulja, a samim tim i do otežanog pokretanja delova motora. Međutim, čak i u oštrim uslovima ruske zime, gde temperature padaju i ispod –40ºC, motori obrađeni Modifikatorom Plus pokazali su izvanredne rezultate. Olakšan start i rad motora, i pri niskim i pri visokim temperaturama, značajno produžava život i pomoćnim uređajima kao što su starter i akumulator. |
KAKO SE KORISTI?
Jednostavno - u motor sipate sadržaj bočice i pustite motor u rad. Nakon 30 minuta rada, motor je u potpunosti obrađen. Efektivno dejstvo Modifikatora Plus prisutno je na narednih 50.000 kilometara. Za to vreme, zamene ulja obavljaju se normalno jer sloj Modifikatora Plus ostaje vezan za delove motora. Za razliku od drugih površinsko-aktivnih sredstava, eksploatacione osobine Modifikatora Plus poboljšavaju se sa dužim korišćenjem, pri čemu se potpuni efekat postiže već nakon pređenih 1.000 km. Upotrebljava se u svim tipovima motora (dizel, benzin, LPG), menjačima, diferencijalima, u svim mehanizmima gde postoji trenje. Može se dodavati u sve vrste ulja. Sadržaj bočice je dovoljan za 5 litara motornog ulja ili 2,5 litara ulja za menjač, što znači da sa jednom bočicom možete, kod manjih motora, obraditi i motor i menjač. Modifikator Plus je potpuno efikasan kako za zaštitu novih motora, tako i za regeneraciju starih i pohabanih motora. Modifikator Plus poseduje Patente i Sertifikate u Evropi, Rusiji, USA. Dobitnik je mnogobrojnih međunarodnih priznanja. To je jedini proizvod više puta testiran u međunarodnoj javnosti u ekstremnim uslovima: ”RAD MOTORA BEZ KAPI MOTORNOG ULJA”. |
MODIFIKATOR + AUTO MOTO SPORT
Modifikator Plus Racing Team
|
S Modifikatorom Plus do pobede
Modifikator Plus se već duži niz godina primenjuje u auto-moto sportu na teritoriji cele Evrope. Timovi u Češkoj, Poljskoj, Slovačkoj, Austriji i Mađarskoj zadnjih godina osvajaju šampionate zahvaljujući jednim delom sigurno i upotrebi Modifikatora Plus. |
NAPOMENA:
Na našem tržištu su se zadnjih godina pojavljivali razni jeftini preparati, vrlo često sumnjivog porekla, bez ispitivanja i sertifikata kvaliteta, koji su obećavali regeneraciju motora i poboljšanje njegovih karakteristika. Uglavnom nikakvih poboljšanja nije bilo, pogotovo ne na duže staze, a pojedini od njih su izazivali i teška oštećenja motora. Za razliku od njih, Modifikator Plus stvarno radi, i u svom sastavu NE SADRŽI: teflon, čestice metala, keramike niti bilo kakve druge supstance koje mogu dovesti do oštećenja motora u toku eksploatacije.